maandag 19 juli 2010

Parc des Topiaires in Durbuy


Het vervolg van ons uitje naar de Ardennen, was het Topiary park in Durbuy.
Had er een paar jaar geleden al eens van gehoord, 
dus nu we er toch bijna waren moesten we ook gaan kijken.


Het was wel leuk, en op de foto's lijkt het wel mooi, maar ik persoonlijk vond het een beetje tegenvallen.
Misschien dat ik te goed gewend ben, dat kan ook, want voor daar is het heel wat.


Het is niet zo groot als het lijkt, je bent er zo doorheen.en het zag er ( vond ik) een beetje onverzorgd uit.
 Als je commercieel bezig bent vind ik dat je het wel bij moet houden.
Maar, dat zal mijn Nette Nederlandse Aard wel zijn, daar gaat het natuurlijk met de Franse Slag.

Er was ook een 'kruidenhoek' maar die was ook slecht, veel planten dood, en onkruid.
Het zou zoveel mooier kunnen zijn, als het er wat verzorgder bij lag.
Het terras wat ze hadden was wel mooi hoog, je kon dan het park van bovenaf zien, en had ook een mooi uitzicht op het kasteel van Dubuy.



1 opmerking:

  1. Wat bijzonder, dat topiary park in Durbuy, ik ken het bestaan niet, terwijl wij er toch waren in een huisje van vrienden.
    We aten rode vruchtensoep, zo bijzonder! Een volgende keer ga ik daar eens kijken, want ik ben dol op vorm snoeien, vind vooral de grote dingen zo knap gedaan!
    Groeten,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen