woensdag 8 december 2010

Juweeltje uit de zee...


Ik ben een  liefhebber van 'natuurlijke' kunstwerkjes,
Dit in de zee gegroeide kantachtig prachtexemplaar
heb ik bij de kringloop gevonden voor €0.50


Die kon ik toch niet laten liggen.
Het is ooit erg fout geweest om zoiets mee naar huis te nemen
als vakantie souvenir,
maar als ze dan bij de kringloop belanden,
dat is helemaal erg.









Als je deze foto om zou draaien,
is het net een tutu met een laag kant er overheen...
'


Dat is nu nog een Kunst,
gegroeid in de loop van vele jaren.

6 opmerkingen:

  1. Oh wat prachtig toch! Leuk dat je daar oog voor hebt, zomaar uit de natuur.
    Als je het boeketje ontvangt kun je het zelf schikken met prachtige groene takjes uit bijvoorbeeld je tuin, dat staat mooier.

    Fijne dag,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel bijzonder dat je zoiets in de kringloopwinkel tegenkomt, en als je het dan ook nog voor maar 50 ct mee mag nemen is dat des te leuker, toch?

    Fijne dag verder, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad ongelooflijk dat zoiets in de kringloopwinkel belandt!!!! Ik zal er geloof ik toch ook eens moeten binnenstappen ;-)
    Sta jij niet in mijn zijbalk! Zal ik direct eens wat aan doen sie! Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor! Je staat er bij! Na twee keer proberen ;-) Ik vergeet altijd die laatste 'opslaan'. Denk dat ik er al veel heb toegevoegd die uiteindelijk toch niet toegevoegd werden. Nja, ik kijk altijd naar de blogs die ik volg om 'bij te blijven', hou die zijkant niet zo in de gaten, zal ik eens moeten doen!
    Grtz
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kunstwerkje! Daar bof je mee voor die paar centjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mensen zoal wegdoen he? Dit is een waar kunstwerk van de natuur!

    BeantwoordenVerwijderen