woensdag 30 maart 2011

Gemakkelijk en mooi


Voor wie op zoek is naar een 'blijvertje',
dit is een erg mooi en goed terug komend tulpje.
In de knop, mooie 'grijzige' buitenblaadjes..


For those looking for a 'keeper'
This is a very nice and good recurring tulip.
In the bud, beautiful 'gray' outside leaves ..

Deze foto is van 1 week geleden, vol met mooie roze/grijze 'puntjes'

This photo is from 1 week ago, full of beautiful pink / gray 'dots'


een paar dagen later, ze komen tekens half open in het zonnetje..
a few days later, they are on the day half open in the sun ..

weer een paar daagjes later, in de zon staan ze nu wijd open.
Als de zon weg is gaan ze weer dicht.

again a few days later, in the sun they are wide open.
When the sun's out they close again.

13 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt keischattig! Daar kun je echt plezier van hebben.

    Ze zijn ook nog eens heel mooi, erg mooie kleur en mooi ´fijn´ blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Podglądaj inne kwiatki też tak, miło się to ogląda. Pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn idd erg mooi. Aparte kleur ook!

    Ik ben helemaal geen tulpen mens. Maar heb er afgelopen herfst wel weer enkele gekocht en gepoot. Kijken of het wat word,en hoelang ze staan voor ze weer opgesmikkeld worden!!!
    Wie het doet weet ik niet, ik zie alleen gaten!!

    Groetjes Thea♥

    Je bedoeld onze Kim???

    Of hebben we er meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi al die bloeifases. Leuk tulpje!

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tulpje , ik hou van deze kleur .
    Groeten Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel lief uit.
    Weer eens wat anders dan al dat blauw, paars en geel [wat natuurlijk wel heel mooi is]
    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HÉ, DIE HEB IK OOK IN DE TUIN!!
    ZE ZIJN ZO MOOI!!

    FIJNE WEEK,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Prachtige foto's! Heb ze net vorig voorjaar gekocht samen met van die Turkestanica tulpjes omdat ik er ook over gelezen had dat die soorten blijvers waren. Ze bloeien nog niet. Denk dat alles hier wat 'achter' komt dan bij jou. Intussen bloeien die Turkestanica tulpjes wel maar ook alleen als er echt zon is, anders blijven ze gewoon dicht.
    Afwachten of deze puchella's het ook zullen doen hier want dat is altijd een grote vraag in onze tuin. Benieuwd ook of ze zouden vermeerderen???? Ha, ze bloeien nog niet eens en zit ik me al af te vragen of ze zullen vermeerderen...
    Bij jou staan ze er gewoon fantastisch mooi bij!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn dit mooie tulpen,werkelijk prachtig en helemaal mijn kleur!!!!!
    Een lieve groet van Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom via via op jou blog en wat heb je er een prachtige tulpen op gezet. Ik heb gelijk de naam genoteerd want als ik ze kan krijgen ga ik ze kopen. Ik vind ze heel mooi. Ik heb me gelijk als volger aangemeld en wil je graag uitnodigen om eens een kijkje op mijn blog te nemen.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh....wat een prachtige tulpensoort en wat heb je dit mooi op de foto gezet....Prachtig.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige tulpjes, zou willen dat mijn tuin veel groter was! Fijn weekend, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marian,

    Your pics are so beautiful. The colors are amazing...Have a great weekend!

    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen