donderdag 15 januari 2015

Thursday challenge... ....RED

RED 


Kwam  op een blog de "Thursday Challenge " tegen,
en het leek mij wel leuk om daar ook aan mee te gaan doen..

Elke week een ander thema,
 en voor deze week is het thema... RED..

Mijn RPW lapje lag toevallig op tafel,
met een rood draadje als markering van het midden,
en het rode borduurschaartje, en een rode knopspeld..
moest zo zijn dus...

Of ik het vol houd weet ik niet,
ik ben ook niet zo'n goede fotograaf, want ik doe maar een dotje,
maar de 'uitdaging van het thema' vind ik leuk,
om daar wat van te maken...








16 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Marian.... en de foto vind ik prachtig, je doet het beter dan jezelf denkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is anders een mooie foto hoor! En goed ingevuld voor de Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pardon? Geen goede fotograaf? Ik bewonder je foto's altijd en ik denk velen met mij...
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha....geen goede fotograaf....deze is toch geweldig gelukt!
    Je maakt altijd zulke mooie foto's....niet te min over jezelf denken hoor!
    Voor mijn fotoclub heb ik nu de opdracht: blauw. Beetje jammer dat jij rood hebt anders had ik nog wat van je kunnen leren! Hoewel.....misschien heb ik nog ergens een blauwe schaar....haha.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geslaagd! Prachtige foto....en wat is de volgende uitdaging....?

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto, Marian!
    En voor de volgende foto moet je er op uit, want volgende week is het thema "bomen"

    Lieve groet, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor...die 'ligt' er al, had er vorige week met de storm eentje gemaakt...:)

      Verwijderen
  8. super mooie foto en leuk zo uitdaging ben benieuwd naar de volgende foto zou zeker weer zo mooi zijn ... vast een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Marian,
    Ja, jij red het best om óveral wat van te maken!
    Leuk dat rode schaartje en die mollige rode knopspeld.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie invulling, Marian! Ik zie dat je verder geen uitleg meer nodig hebt hoe de challenge werkt. Ik had je bericht pas vandaag gezien. Op de een of andere reden krijg ik geen melding meer als iemand heeft gereageerd op mijn blog. Geen idee waaraan dat ligt.
    Je hoeft niet iedere week mee te doen als het je niet lukt hoor, het gaat om de uitdaging om een leuke foto te maken, die binnen het thema past.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je...ja ik ben een paar dagen bezig geweest om er achter te komen 'hoe of wat' veel googelen en toen was ik er uit...maar alsnog bedankt voor je mail, die probeerde ik te 'beantwoorden', maar dat ging niet...dus vandaar dat je niets terug hoorde van mij, maar misschien lees je dit ook niet..

      Verwijderen
  11. Werkelijk een knappe prestatie en een onwijs mooie foto!
    Prachtige rode kleur en mooie vervaging. Hier hou ik erg van :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen