zaterdag 11 februari 2017

Alweer een speldenkussenruil...

Ook erg verslavend hoor...
die speldenkussens...

Weer mee gedaan via Conny van connysquilts (KLIK)
aan een spelden kussen ruil.

En kijk eens wat een mooie ik gekregen heb
van Tilly van het blog quiltingmathilda  (KLIK)


Van de achterkant heeft ze een mooi quiltwerkje gemaakt...
De voorkant met een op naturel linnen geborduurde engel...

Prachtig kussen is het, ik ben er blij mee.

Een mooie aanvulling voor mijn gestaag groeiende
collectie speldenkussentjes...


Van 3 naar 7 in een paar maanden tijd...
dus al meer dan 100% gegroeid...:)



Ik mocht er ook eentje maken,
en dat is dit muisje geworden...

Mocht dit maken voor Ria van
hoe kan het ook anders...riasquilts (KLIK)

Wow, er wordt wat afgequilt in blogland..
Volgens mij ben ik de enige die meegedaan heeft die (nog) niet quilt ..:)

Haar voorkeur kleuren waren bruin en blauw,
dat was voor mij  een rare combinatie...

Maar toen het muisje klaar was
vond ik het best een mooie combinatie...

Hij was bijna niet aangekomen,
omdat ik zo dom geweest was
om er een fout huisnummer op te zetten...
Maar het is gelukkig goed gekomen.

Fijn weekend..





8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie speldenkussens Marian, mooie foto's! Leuk dat je meedeed. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een allerliefst muisje heb je gemaakt. De engel is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig handwerk.
    En dat muisje: onze poezen zouden hem/haar prachtig vinden, maar: veel te mooi om mee te spelen, die oortjes alleen al. Schitterend gewoon!
    Hartelijke groet, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi speldenkussen heb je ontvangen en leuke heb je gemaakt. Zo leuk om aan mee te doen! En wat heb je er weer een plaatjes van foto's van gemaakt, een genot om naar te kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met plezier voor je gemaakt hoor. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk tijdverdrijf om te maken te ontvangen en met mooie foto's te delen op je blog!!!

    Fijne zondag,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Marian,
    Ja, jij bofte ook met zo'n pracht engel speldenkussen.
    Ook zo mooi weer gestileerd met bijpassende rode dingen.
    Dat jij nog zo'n radeerwiel hebt! Heette het wel zo? Vroeger heb ik er veel naaipatronen mee uitgeradeerd. Nostalgie weer!
    Liefs en geniet van het knusse winterse, tijd om allerlei dingen te doen.
    Ik heb mijn handwerk klussen volbracht en ben tevreden met het veranderen van één stuk gordijn in een gedeelde met koord en op die mooie Kirsch Rod. Nu kan Pieter het nog allemaal inbouwen. Dat Hepplewhite schapje wat op de foto nog tegen de gordijn zat is vanmorgen ook al verhangen. Hij doet dingen altijd metéén. Soms zelfs te snel; als een bok op een haverkist zeg ik vaak. Wij vrouwen willen altijd eerst alles goed tot in detail uitwerken en dan eraan beginnen. Tenminste zo zit ik in elkaar... Werk dingen wel af maar begin nooit voordat ik het goed weet en alles heb.
    Heel veel liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen